Karacadað Kalkýnma Ajansý’na 25.01.2006 tarih ve 5449 sayýlý Kalkýnma Ajanslarýnýn Kuruluþu, Koordinasyonu ve Görevleri Hakkýnda Kanun ile 25.07.2006 tarih ve 26239 sayýlý Resmî Gazete’de yayýnlanan Kalkýnma Ajanslarý Personel Yönetmeliði hükümleri çerçevesinde; Diyarbakýr ve Þanlýurfa Bölgesinin kalkýnmasý ve geliþmesine hizmet etmek isteyen, esnek ve dinamik çalýþabilen, yaratýcý ve analitik düþünebilen, takým çalýþmasýna yatkýn, kendiliðinden iþ yapabilme becerisine sahip, kendine güvenen, iletiþime açýk, pozitif düþünen, üretken, deðiþen çalýþma koþullarýna kolay uyum saðlayabilen ve seyahat engeli olmayan 1 (bir) Ýç Denetçi ve 3 (üç) Destek Personeli (1 Yönetici Asistaný ile 2 Bütçe ve Muhasebe Görevlisi) alýmý yapýlacaktýr.
Karacadað Kalkýnma Ajansý’nýn merkezi Diyarbakýr Ýli olup, Ajans’ýn faaliyet alanýný Diyarbakýr ve Þanlýurfa Ýlleri oluþturmaktadýr. Bu nedenle, sýnavda baþarýlý olan adaylar Ajansýn iþ yükü dikkate alýnarak bu illerden, Ajans’ýn uygun göreceði herhangi birinde çalýþacaktýr.
BAÞVURU BAÞLANGIÇ TARÝHÝ :
13.02.2012
SON BAÞVURU TARÝHÝ:
02.03.2012
SINAV TARÝHÝ:
10.03.2012
BAÞVURU YERÝ:
Karacadað Kalkýnma Ajansý Ýnsan Kaynaklarý Bürosu, Selahattini Eyyubi Mah. Urfa Bulvarý No: 15/A 21080 Baðlar/DÝYARBAKIR (Tel: (0412) 237 12 16-17 Faks: (0412) 237 12 14 E-posta: mavci@karacadag.org.tr)
Ýlana iliþkin ayrýntýlý bilgi için http://www.karacadag.org.tr/duyuru-detay.asp?NewsId=409 linki ziyaret edilebilir.