Kastamonu’nun kültür ve doða harikasý turizm destinasyonu olarak uluslararasý pazarlarda tanýtýlmasýna yönelik yürütülen çalýþmalar ara vermeden devam ediyor. 6-9 Haziran’da Kuveyt merkezli seyahat acenteleri ile baþlayan ve 10-13 Haziran’da Suudi Arabistan ve Birleþik Arap Emirlikleri sosyal medya ve basýn temsilcileri ile devam eden Kastamonu Destinasyon Tanýþtýrma Programý’nýn üçüncü etabýnda Katar, Bahreyn ve Umman’dan gelen sosyal medya fenomenleri Kastamonu’nun turizm potansiyeli yüksek unsurlarýný yakýndan inceleme ve deneyimleme fýrsatý bulacak.
15 Haziran Perþembe sabahý Kastamonu Havalimaný’na gelen 17 sosyal medya ve basýn temsilcisi 3 gün boyunca Kastamonu destinasyonunun doðal, kültürel ve gastronomi unsurlarýný yakýndan tanýyacak. Tanýþtýrma programý 18 Haziran Pazar günü sona erecek. Uluslararasý pazarlara yönelik tanýþtýrma programlarýnýn Eylül ayýnda alternatif pazarlar ile devam etmesi planlanýyor.
Kamuoyuna saygýyla duyurulur.